subota, 9. srpnja 2016.

Proročanstvo za život

Kako godine prolaze čini se da je svaka sljedeća sve teža. Svaka sljedeća  postaje sve više godina velikih neslaganja, svada medu ljudima, rjesavanja svega onoga sto se trebalo odavno promjeniti. Zavrsetak svih zapocetih projekata.

Svake nove godine očekuju nas i nove  borbe?
pitate se kakve jos bitke trebam dobiti?
Sa kim ili cim se trebam boriti?


Mnogo je razlicitih vrsta neprijatelja oko nas ,ljudi koji nas svakodnevno okruzuju ,ljudi koje poznajemo skoro citav nas zivot. 

Svi oni igraju jednu poznatu igru koja se zove Zivot, sa samo jednim pravilom sve je dozvoljeno.
Vecina nas tokom zivota uspije spoznati i prepoznati nase protivnike i zavrsiti igru sa njima,ali samo rijetki uspiju spoznati dostojnog zivotnog protivnika. Onoga sa kojim je sve pocelo i sa kojim zavrsava jedan ciklicni krug. Pitate se zasto ga tako tesko upoznati?kakvim velom magije je obavijen?Zar je nevidljiv?Kako da se borim protiv takvog neprijatelja i gdje uopste da ga nadem?
Jedini dostojan protivnik i onaj koga je najteze poraziti nalazi se na jednom skrovitom mjestu daleko od vasih ociju,a to je u vama samima. Niko nam ne moze toliko blokada,prepreka,ogranicenja,snova nedostiznih postaviti kao sto mi sami mozemo. Prisjetite se koliko ste puta samo sebi zid sazidali,da ogranici vas pogled  u daljinu, da zarobite svoju dusu u sigurnosti drustvenog pravilnika. 
Dusa ne poznaje nase pisane zakone,ona samo tezi vratiti se Stvoritelju, prociscena i obogacena novim spoznajama.
Iskoristite svaki dan svog života da bolje  upoznajte svog tamnicara.
Onog trena kad ga upoznate vasa dusa ce evoluirati.
To je proročanstvo  svake nove godine u vašem životu.

1 komentar:

  1. Moje ime je Ingrid Fulson, iz Sjedinjenih Država, skoro sam sebi oduzela život zbog muža koji me je napustio i prestao birati moje pozive, odgovarao na mailove i moje poruke. Rekao je da mi više ne vjeruje i otišao sam s drugom ženom, pokušao sam ga uvjeriti i moliti, ali neće mi vjerovati ili odgovoriti dok se nismo posvađali i raskinuli 9 mjeseci, nakon toga shvaćam da ne mogu živim bez njega zbog ljubavi koju imam prema njemu. Pokušao sam sve što bih mogao da ga vratim, ali nisu radili za mene, neki lažni urotići za čaroliju prevarili su me i otišli s mojim novcem dok nisam našao muškarca zvanog Dr Ogundele na novinama, pomogao mi je da dam urotu i vidim svog muža vratio se nakon 24 sata, moleći me za oprost, toliko sam se iznenadio da čarobnjak poput dr. Ogundele još uvijek postoji, rekao sam mu da ću svijet obavijestiti na svoj način, zbog čega to i sada radim. Ako bilo kome ovdje treba pomoć, sa svom iskrenošću, danas se obratite dr. Ogundeleu na WhatsApp ili Viber Chat: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši